Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
 
Hejnał Lubomierza
Kino za rogiem
OFFK w Lubomierzu
Portal Mapowy
gazeta Sami Swoi
Powiadamianie SMS
Konsultacje społeczne
Interwencje
Księga gości
Baza firm
Mapa
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
Subskrypcja - dopisz - wypisz
Statystyka
Licznik odwiedzin:
7864348
Dzisiaj:
192
Gości on-line:
9
Twoje IP:
54.158.187.118
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Znajdujesz się w: Strona główna / Urząd Gminy / Struktura Urzędu / Referat Finasowo-Księgowy

Referat Finasowo-Księgowy

 

REFERAT FINANSOWO-KSIĘGOWY

Zakres działania Referatu Finansowo-Księgowego:

-Przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy

- Udzielanie pomocy Burmistrzowi w wykonywaniu budżetu.

-Zapewnienie obsługi finansowo – księgowej i kasowe.

-Uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu

- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości.

-Przygotowywanie umów oraz przekazywanie dotacji jednostkom, nie związanym z budżetem oraz sprawdzanie zgodności rozliczeń z zawartymi umowami.

- Prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów.

-Gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu.

-Przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat.

-Podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego.

-  Prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych.

-  Przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat.

-  Przygotowywanie procedury na obsługę bankową Gminy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.

-  Wydawanie zaświadczeń o wielkości gospodarstwa, dochodowości lub niezaleganiu z opłatą podatków.

-  Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących spraw finansowych.

-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

-  Opracowywanie instrukcji w sprawie inwentaryzacji, obiegu dokumentów, kontroli wewnętrznej, typowego planu kont.

-  Rozliczanie inwentaryzacji.

-  Sporządzanie list płac oraz rozliczeń wynagrodzeń zatrudnionych pracowników.

-  Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem wnioskodawcom świadczeń rodzinnych.

-  Przyznawanie pomocy materialnej uczniom.

-  Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem wnioskodawcom świadczeń z funduszu alimentacyjnego.

-  Wykonywanie na polecenie Burmistrza innych zadań w sprawach nie objętych zakresem działania.

 

Kierownik Referatu Księgowo - Finansowego

Elżbieta Jaśkiewicz - Skarbnik Gminy i Miasta Lubomierz

pokój nr 10A, tel. 75/78 33 166 wew. 51, e-mail: skarbnik@lubomierz.pl

 

Alicja Murawska - Główny księgowy

pokój nr 10B, tel. 75 78 33 166 wew. 45, e-mail: ksiegowosc@lubomierz.pl

 

Katarzyna Anopczenko - Inspektor ds. kadr, płac i ubezpieczeń społecznych

pokój nr 18, tel. 75/ 78 33 166 wew. 33, e-mail: ksiegowosc@lubomierz.pl

 

Monika Matuszewicz - Inspektor ds. ksiegowości budżetowej

pokój nr 10B, tel. 75/78 33 166 wew. 45, e-mail: ksiegowosc@lubomierz.pl

 

Agnieszka Tarnowska- Inspektor ds. ksiegowości budżetowej

pokój nr 10B, tel. 75/78 33 166 wew. 45, e-mail: ksiegowosc@lubomierz.pl

 

Danuta Makowska - Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

pokój nr 5, tel. 75/78 33 166 wew. 41, e-mail: podatki@lubomierz.pl

 

Tomasz Chmura - Podinspektor ds.księgowości podatkowej i egzekucji

pokój nr 5, tel. 75/78 33 166 wew. 41, e-mail: podatki@lubomierz.pl

 

Danuta Kujawska -Inspektor ds.świadczeń rodzinnych i stypendiów

pokój nr 3,tel. 75/ 78 33 166 wew. 38,e-mail: swiadczenia_rodzinne@lubomierz.pl

 

Elżbieta Kułaga - Inspektor ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego

pokój nr 2,tel. 75/78 33 166 wew. 48,e-mail: swiadczenia_rodzinne@lubomierz.pl

 

Teresa Rak- Podinspektor ds. należności czynszowych i windykacji

 pokój nr 4, tel. 75/ 78 33 166 wew. 50, e-mail: teresa.rak@lubomierz.pl

26 marca 2017
poprzedni miesiąc następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
imieniny
Dory, Olgi, Teodora
Wirtualny spacer
Atrakcje turystyczne
Izery - aplikacja mobilna
Gmina Lubomierz przyjazna turystom!
Perły Samorządu 2016
Lider Rozwoju Regionalnego 2016
Internetowa wizytówka gmin czesko-polskiego pogranicza
Kalendarz imprez
Lubomed
Rehabilitacja Popielówek
IZERY
Schronisko
Związek Gmin KWISA
PARTNERSTWO IZERSKIE
Związek Powiatów Polskich

Strona internetowa została wykonana w ramach projektu pn. "Razem dla Gminy Lubomierz"
współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Kontakt:
Urząd Gminy i Miasta Lubomierz,
Plac Wolności 1,
59-623 Lubomierz, pow. lwówecki, woj. dolnośląskie
tel.: 75 78 33 166, fax: 75 78 33 167, email: ugim@lubomierz.pl, http://lubomierz.pl

Konto: Bank Spółdzielczy 81 8384 1022 0000 0811 2000 0007, przy przelewach z zagranicy należy dopisać BIC-GBWCPL.PP

Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 16.00,
wtorek-czwartek 7.30 - 15.30,
piątek 7.00 - 15.00
Burmistrz Gminy i Miasta Wiesław Ziółkowski przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 12.30 do 16.00.
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x